duminică, 13 iulie 2008

M-am imbolnavit Part. 2

Iar m-am imbolnavit, dar de data asta grav de tot. Aseara am fost la Garda. Dupa 15 minute de asteptare si dupa ce am cedat randul la o doamna care se simtea mai rau decat mine, am primit un algocalmin injectabil (doare ca naiba, pentru necunoscatori se da in sold), o reteta de medicamente si sfatul sa fac o vizita la niste medici prin Cluj.
Maine dimineata trezirea la ora 7 (ca in vremurile bune), luatul carnetului de sanatate, carnetul de elev si asigurarea de sanatate (nici in ziua de azi nu stiu la ce e buna asigurarea, pentru ca oricum pentru orice trebuie sa platesc... revin altadata cu un post despre tentativa de sistem de sanatate din Romania), care au ramas la Ancuta. Doctorul de familie are program de la ora 8 (trebuia sa imi iau dosarul de la dansa, pentru ca incompetenta prin randul medicilor de familie este atotprezenta)
, dar vina la ora 9, am nevoie de 2 trimiteri si apoi imi pot continua drumul inspre Cluj (singur, din pacate).
Nu suport Clujul. Mi se pare cel mai obositor oras, dupa Oradea. Totusi, sper sa scap repede. Iau un taxi, dau o fuga in Zorilor. Cu taxi inapoi la gara si acasa. Daca nu-l vad prea mult, ma simt bine.
Revin maine cu detalii.
Si ca o nota de final: serviciul de garda de la spital e mai mult decat ok.

Niciun comentariu: