vineri, 18 iulie 2008

Plimbare la Cluj

Am fost astazi la Cluj pentru control. M-am pricopsit cu un astm bronsic in stadiu debutant datorita unei alergii la praful de casa (descoperita luni) si datorita altor factori.
Lucruri pozitive:
Doamna doctor Radauta (medic primar pneumolog, daca retin bine) isi face foarte bine treaba in comparatie cu tentativele de medici de la Recupare (revin mai tarziu). De fapt toti doctorii de la sectia de Pneumoftiziologie (mai putin doamna care toata ziua se ocupa cu radiografiile) sunt simpatici. Pacat ca nu am putut sa le inregistrez pe doamnele doctor care incercau sa ma faca sa respir bine in aparatul ala ("trage aer in piept si acum sufla-n tort").
Am fost cu Ancuta in Parcul Central la barcute. Ce loc frumos au stiut sa-si construiasca clujenii. Pacat ca in Dej, parcul e de tot cacatul (de data asta am pus punctul pe i). Cu 6 ron/persoana, ne-am dat... in barci pentru o ora :) A fost frumos. Voi vedea asemenea lucruri in satul asta peste 20 de ani, daca voi ajunge primar.
Lucruri negative:
Am fost la Spitalul Clinic de Recuperare, pentru o inspectie pentru coloana. Dupa o jumatate de ora de asteptat, am primit o consultatie de 2 minute. Se vede ca era vineri, eram penultimul pe lista de programari; "Ati venit prea tarziu, nu se mai poate face nimic. In jurul varstei de 35 de ani vor incepe durerile, iar in jurul varstei de 50 de ani va incepe osteoporoza".
Acestia sunt medicii din sistemul sanitar romanesc. Nu stiu pentru ce se mai cotizeaza pentru CNAS un procent din salar, cat timp avem niste servicii de tot cacatul.
Am mancat in oras, unde in centru. Mancarea a fost ok, restul a fost de toata jena. Meniul gros, doar ca mancarea nu prea exista. Sub pretextul "nu avem ingrediente, bucatarul nu este aici", am fost redusi la o singura pagina din meniu. Cred ca am mai asteptat o jumatate de ora pana a venit mancarea. Cu inca vreo 10 minute pana s-a gandit chelnerul sa ne aduca nota de plata, s-a facut cam o ora, petrecuta intr-un restaurant. Pentru doua portii de cartofi prajiti cu piept de pui, 2 sucuri si doua salate de varza, am platit 42 de RON (bonul). Asa m-am invatat minte sa nu mai mai duc prin toate tentativele de localuri, unde se pune accent pe cat sa scoata de la client, nu pe felul cum este tratat acesta.
In fine, omul din greseli invata :)


Niciun comentariu: