duminică, 1 iunie 2008

De prin Dej adunate

Weekend plin. Adica odihna din plin. Voi incepe de la coada la cap cu evenimentele.
Primul tur se termina peste 6 minute, dar pana voi posta acest mesaj, se va termina deja. Sper ca vom scapa de actuala conducere. Daca dejenii au fost prosti si au votat pe cine nu trebuie (i-as numi mai mult sadici), isi merita soarta.
VelPitar doreste sa atraga clientii printr-o metoda mai aparte:


Sper sa imi aduc aminte sa nu cumpar paine de acolo sau mai rau, sa pun mana pe clanta :) Dar era disperata domnisoara (sper ca nu domnul) de si-a lasat lenjeria acolo.

Am fost la vot, am "obligat-o" si pe Ancuta sa mearga sa voteze. Am votat cu cine mi-a dictat constiinta, nu cu persoanele care au facut zeci de promisiuni sau care spuneau ca "am inceput multe proiecte in 8 ani si mai avem nevoie de inca 4 ani pentru a le finaliza". Totusi, e o indatorire civica. Nu ii pot intelege pe unii oameni: nu merg la vot pentru ca sunt indiferenti, nu le pasa cine va iesi primar si mai au curaj sa comenteze ca "actualul primar nu e bun de nimic, nu face nimic bun, doar baga in buzunar". Trebuia sa mergeti la vot, inteligentilor.

O vizita prin Parcul Mare. Ati vazut instalatiile pentru copii? Sunt frumoase, iti iau ochii, te fac sa-ti doresti sa fii din nou copil. La prima vedere asa sunt, dar daca te uiti mai atent, iti dai seama ca persoana care le-a comandat sau care a semnat pentru darea lor in folosinta a fost incompetenta. Primul lucru care iti sare in ochi e pamantul de pe jos. Cat ar fi costat sa toarne o bascula de nisip? Se suie un copil pe panza aia (are vreo 3 metri, dupa ochi), cade jos, isi sparge capul, isi rupe o mana, un picior, cine raspunde pentru cele intamplate? Bineinteles ca parintii. Mai sunt calutii aia pe arcuri. Mi-ar fii frica sa ma sui pe ei. Dintr-o smucitura esti pe jos, te lovesti, iti rupi hainele. Oare in orasul asta nu se poate face nimic cum trebuie? Observ ca toate lucrurile se fac doar pe jumatate.



Am fost la o plimbare pe dealurile din Viile Dejului. Sunt niste zone atat de frumoase, cu tunele de vegetatie, vai de parauri care vara seaca, poienite mari si iarba pana la brau. Sunt zone frumoase pentru cei care vor sa scape de zgomotul si agitatia orasului. 5 minute cu autobuzul + 15 minute peste dealuri, atat dureaza o mini-excursie la sfarsit de saptamana.


La Multi Ani tutoror copiilor (de la 16 ani in jos) si tuturor copiilor din voi (de la 16 ani in sus).

Scuzati calitatea pozelor. Telefonul meu nu e aparat foto.

Niciun comentariu: