joi, 5 iunie 2008

M-am imbolnavit

M-am imbolnavit in luna iunie. Tuse seaca, durere in piept (nu, nu imi cresc sanii). Verdictul medicului de familie: Faringita acuta. Pe o pagina intreaga din carnetul de sanatate, doar Faringita acuta este scris. 06 XII 2006 - faringita acuta, 21 VI 2007 - faringita acuta, 4 VI 2008 - faringita acuta. Faringita asta e o boala tare ciudata, de fiecare data are simptome diferite, dar tot timpul tot faringita e. La naiba. Cu medicul de familie, nu cu boala. Stau in pat, frumoasa ocupatie.

Am trimis proiectul la Sighisoara. Este un concurs national de ecologie. S-a dus doar doamna profesoara, fara mine. Ancu nu merge fara mine, eu nu ma duc fara Ancu, asa ca treburile au fost fixate. Anul acesta nu se mai sustin proiectele ci se ofera proiectul comisiei pe stick/cd, iar acestia se vor uita peste ele. Soft educational nu puteam trimite pentru ca isi prindeau degetele in el (nu toata lumea stie sa apase 2 butoane), o prezentare in Powerpoint ar fii fost prea invechita si prea seaca. Asa ca am trimis un filmulet de 4 minute. Sper sa le "unga" ochii cu "bucurie". Lunga si povestea cu filmuletul. Am incercat 10 programe pentru editare video, am inceput de la Windows Movie Maker (deh, doar e in Windows), am ajuns la Jahshaka, VirtualDub si multe altele. In final, tot la Movie Maker m-am intors. Chiar nu aveam nici timp si nici chef sa caut si sa bibilesc Adobe Premiere.

Au inceput sa puna stimabilii borduri in Parcul Mare. Incepe sa prinda o forma, dar tot urat arata (defapt parcul e chel). E atat de chel (ma repet) si de sec, de nu-ti vine sa te plimbi prin el. Ciorile inca se mai bucura de confortul asigurat de parc; hainele trecatorilor nu prea. Vom trai si vom vedea ce se va intampla in continuare. Daca nu ne vom bucura noi de parc, se vor bucura copiii nostri sau poate nepotii.

A marit UPC banda. Uploadul bate pe undeva pe la 1,3 mb/s (adica 10 mbps), iar downloadul pe la 600 kb/s (4,8 mbps). Era si timpul sa mareasca viteza, pentru ca m-am saturat sa tot downloadez cu 100 kb/s de un an incoace.

Cam atat pentru astazi, draga jurnal

Niciun comentariu: